.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
34 هزار شغل جدید در مازندران

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: 34 هزار شغل جدید امسال در استان ایجاد می شود.

ولی الله فرزانه در جلسه بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی مازندران در استانداری افزود: امسال در کشور باید یک میلیون شغل جدید ایجاد شود که سهم مازندران در تولید اشتغال برای 34 هزار بیکار است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در استان تنها از طریق کارخانجات و صنایع محقق نخواهد شد بلکه باید دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی نقش داشته باشند.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه موسسات مالی و اعتباری و بنگاه های بزرگ نیز در ایجاد اشتغال پایدار در استان مفید هستند، تصریح کرد: ستاد کارآفرینی در مازندران به زودی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل ستاد کارآفرینی و اشتغال در مازندران همه مدیران دستگاه های اجرایی، خدماتی و تولیدی صنعتی حضور فعالانه خواهند داشت یادآور شد: اعضا تشکیل دهنده بنیاد را نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل تعاون، جهاد کشاورزی، صنایع، فرمانده سپاه و مسئول هماهنگی بانکها هستند و ریاست جلسه به عهده استاندار است.

به گزارش مهر، معاون برنامه ریزی استانداری مازندران همچنین در جلسه پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی دارای دشمنان زیاد و سر سختی است و دشمنان انقلاب در این مدت نشان دادند که از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب و ایران دریغ نخواهند کرد و لحظه ای دست بر نمی دارند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان کشور در پی دشمنی های خودشان تحریم هوشمند را در نظر گرفتند که هدف از هوشمند بودن اینکه مردم در این تحریم لطمه ای نخورند ولی متاسفانه همه می دانیم که اولین قربانیان تحریم مردم هستند و ضرر و زیان آنها بیشتر است.

فرزانه افزود: به استناد مواد قانون اساسی و تصویب هیئت وزیران و رهنمود رهبرمعظم انقلاب در قالب سیاستهای کلی نظام تصمیم بر این گرفته شد تا شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار و معاونین استاندار و جمعی از دستگاههای اجرایی همراه با وظایف شناسایی نقاط ضعف و قوت دیده شده و صنایع مهم و آسیب پذیر شناسایی شوند.

معاون برنامه ریزی استاندار یاد آور شد: شورای پدافند غیر عامل برای مقابله با تحدید سخت و نرم دشمن می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1389
کدام شغل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.